неделя, 7 декември 2014 г.

БЛАГОСЛОВЕНА С ЛЮБОВ
















На Ангел

Сърцето ми шепне с най-нежния глас:
„ Все още съм влюбено, влюбено аз!
Преди години – почти половин век
срещнах един невероятен човек.

Сърцето ми трепна и в  миг го позна,
че вече е влюбено в него призна.
Запяха звънчета вълшебни във мен,
разбрах, че за мене е той отреден.

Струяха от погледа нежен любов,
красива  магия, най-сладкия  зов.
Разтвори душата ми млада крила,
намерила своята сродна душа.

И тръгнахме заедно сплели ръце –
рамо до рамо, сърце до сърце..
Бял ангел небесен летеше над нас
и пееше птица със приказен глас.

Бързо половиния век отлетя.
По нашите стъпки цъфтяха цветя.
Две ябълки златни любовта ни роди-
най-ярките наши човешки следи.

А после в живота ни, с обич богат,
разцъфна разкошно най - нежния цвят –
внучка прекрасна – роза омайна,
венец на една любов всеотдайна.

Днес  благославям септемврийския ден,
в който любимия застана пред мен.
Когато се вгледах в очите добри,
душата ми, двойница своя  откри.


0 коментара:

Публикуване на коментар